Jak w ciągu 1 dnia możesz poszerzyć swoją bazę kontaktów o nowych klientów?

6 najczęściej zadawanych pytań dotyczących
Lead Ads.
Często zwracają się do nas przedsiębiorcy, którzy nie są usatysfakcjonowani liczbą klientów. Ich ambicje są niezaspokojone, a moce przerobowe gotowe do działania na większą skalę. Dotychczasowe poczynania, mające na celu poszerzenie sieci kontaktów, zarówno bezpłatne, jak i reklamowe, nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.

Jakie rozwiązanie proponujemy w takich sytuacjach? Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zdobyć wartościowe kontakty w krótkim czasie, trafiłeś w dobre miejsce.

Niezależnie od sektora, powszechnie wiadomo, że biznes XXI wieku opiera się na rozległych relacjach biznesowych. Nasza metoda ich budowania, przynosi błyskawiczne efekty i gwarantuje wysoką jakość działań.

Poznaj reklamy leadowe.
Czym jest Lead?
Lead to po prostu kontakt do osoby potencjalnie zainteresowanej Twoją ofertą. Najczęściej składa się z imienia i nazwiska, adresu e-mail i telefonu. Jest on Twoją szansą na zyskanie klienta, rozpoczęcie współpracy, a w efekcie realny zysk osiągnięty niskim kosztem. Lead-Ads to pierwszy i bardzo opłacalny krok w kierunku rozwoju Twojej działalności. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak skutecznie zbierać leady, a co najważniejsze – jak z nich potem korzystać.
No dobra, ale skąd mam wziąć te leady?
Najlepszym i dokładnie przez nas sprawdzonym sposobem budowania bazy potencjalnych klientów są reklamy leadowe na Facebooku. Tworzy się je w managerze reklam poprzez wybranie celu kampanii “Pozyskiwanie kontaktów”. Przekierowuje ona do formularza, za pośrednictwem którego Twój przyszły klient zostawi swój telefon, czy adres mailowy. Arkusz z wypełnionymi formularzami znajdziesz po przejściu do Biblioteki Formularzy w Menedżerze Firmy.

Pamiętaj, że im krótszy formularz, tym większe prawdopodobieństwo, że odbiorca go prześle, dlatego poproś tylko o te dane, które są Ci naprawdę potrzebne. O nazwę firmy, profil działalności, czy ulubiony serial, będziesz mógł zapytać podczas rozmowy telefonicznej lub w korespondencji mailowej.
Jak stworzyć skuteczną reklamę leadową?
Reklama składa się z opisu, nagłówka, podnagłówka i zdjęcia. To Twoje 4 podstawowe narzędzia, których musisz użyć aby, po pierwsze, wyróżnić się spośród morza postów i reklam na Facebooku, po drugie, przykuć uwagę odbiorcy, a po trzecie skłonić go do zainteresowania się Twoją ofertą. Pamiętaj, że to także nie jest miejsce na tworzenie epopei o zasługach i zaletach danej usługi. W zwięzły, chwytliwy sposób przekaż adresatowi, że proponujesz mu coś, czego potrzebuje i co sprawi, że potrzeba ta zostanie zaspokojona.

Niezbędne w tworzeniu skutecznych Lead Ads’ów, jest precyzyjne Call-To-Action. Poprowadź odbiorcę przez proces sprzedażowy, wskaż mu kolejny krok do nawiązania z Tobą kontaktu. Zadbaj o niego, a z pewnością do Ciebie wróci.
Jak trafić do osób zainteresowanych moim produktem?
Jednym z kluczowych elementów tworzenia zarówno reklam leadowych, jak i wszystkich innych, jest ich odpowiednie targetowanie i umiejscowienie. Prowadząc lokalny biznes pod Warszawą nie promuj swoich usług w całej Polsce. Oferta trafi do osób, które nie mają fizycznie możliwości z niej skorzystać, a Ty stracisz cenny czas i pieniądze. Facebook daje Ci ogromny przywilej decydowania o tym, komu chcesz przedstawić swoją propozycję. Możesz sam wybrać lokalizację, wiek i zainteresowania grupy docelowej. Korzystaj, eksperymentuj, testuj. Sam zobaczysz, jakie działania w przypadku Twojego produktu przynoszą najlepsze efekty.
Czy Lead Ads to drogie narzędzie?
Optymalny koszt leada określa się w oparciu o cenę reklamowanej przez Ciebie usługi. Jeśli chcesz sprzedać sprzęt za kilkanaście tysięcy, a klienta zdobyłeś wydając na reklamę kilkadziesiąt, a nawet kilkaset złotych, to odpowiedź nasuwa się sama. To Ty znasz najlepiej swoje możliwości, dlatego to Ty musisz dopasować do nich budżet.

Bardzo ważne jest to, żebyś na bieżąco kontrolował przebieg i skuteczność kampanii. Obserwuj, wyciągaj wnioski. Możesz wyłączać nieefektywne reklamy, dodawać nowe, zmieniać zdjęcia, edytować copy i nagłówki. Sprawdzaj na bieżąco, które z Twoich pomysłów funkcjonują najlepiej.
Ok, zebrałem już kilkanaście leadów. Co mam teraz zrobić?
Przede wszystkim jak najszybciej skontaktuj się ze wszystkimi osobami, które wypełniły formularz. Jeśli zabierzesz się do tego po kilku dniach, większość z nich zapomni o Twojej reklamie i straci zainteresowanie. Każdy lead to Twoja inwestycja i pod każdym leadem może kryć się Twój potencjalny klient, dlatego nie lekceważ żadnego z nich i regularnie sprawdzaj Bibliotekę Formularzy.

Jeśli przeczytałeś ten artykuł do końca, to wykonałeś pierwszy, bardzo ważny krok w kierunku rozwoju swojej firmy. Wiesz już, jak skuteczne są reklamy leadowe na Facebooku. Masz niezbędną wiedzę i możesz zacząć budować swoją bazę klientów. Jedyne, czego potrzebujesz, to wsparcie w zakresie praktycznego wykorzystania Lead Ads w Twoim biznesie. Nie trać pieniędzy na tworzenie kampanii metodą prób i błędów. Skontaktuj się z nami i zyskaj profesjonalną pomoc w tworzeniu reklam.

Zostaw nam swój kontakt,

a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na darmową konsultację, podczas której powiemy Ci, jak możemy uwolnić Twój potencjał.

Share on facebook
Udostępnij na Facebook
Share on twitter
Udostępnij na Twitter
Share on linkedin
Udostępnij na Linkedin
Share on pinterest
Udostępnij na Pinterest

Komentarze

1 thought on “Jak w ciągu 1 dnia możesz poszerzyć swoją bazę kontaktów o nowych klientów?”

  1. Pingback: 9 sposobów na pozyskanie klienta online w czasach kryzysu – Profitway

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wypełnij formularz,

a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na darmową konsultację, podczas której dowiesz się jak zwiększyć potencjał Twojego biznesu.