Reklama w mediach społecznościowych

Jak często widzisz na ulicy osoby wpatrzone w gazety, plakaty albo billboardy?

A jak często zdarza Ci się spotkać kogoś, kto nie może oderwać oczu od telefonu?

Ta prosta obserwacja doskonale obrazuje siłę mediów społecznościowych. Nawet stosując tradycyjne źródła przekazu, firmy najczęściej odsyłają odbiorców do profili na Facebooku czy Instagramie. To Social Media kreują obecną rzeczywistość i to one mają największy wpływ na zachowanie ludzi. Wykorzystaj ich moc, by odnieść sukces.

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W REKLAMĘ W SOCIAL MEDIA?

  • Polski Facebook to 16 milionów aktywnych użytkowników. Dodając do tego Instagram, mamy prawie 25 milionów potencjalnych Klientów. Nie wspominając o innych serwisach, jak Google, Linkedin czy TikTok.
  • W 2020 r. ponad 51% wszystkich wydatków reklamowych zostanie skierowanych na reklamę w Internecie.
  • Każdą złotówkę przeznaczasz na promocję, która trafia bezpośrednio do wybranej przez Ciebie grupie docelowej.
  • Niezliczone możliwości targetowania sprawiają, że nie wydajesz pieniędzy na działania wśród osób, których nie interesuje Twój produkt.
  • Reklama w Social Media umożliwia Ci zbudowanie bezcennej relacji z użytkownikami, dzięki czemu poznasz ich potrzeby i oczekiwania.
Jako właściciele biznesów nie możemy pozwolić sobie na przepalanie pieniędzy, przeznaczając je na przestarzałe formy reklamy. Ty też nie powinieneś. Internet i media społecznościowe to nie tylko przyszłość, to przede wszystkim teraźniejszość.

Dla Ciebie stworzymy kampanię we wszystkich najważniejszych platformach społecznościowych:

Facebook

Zastanawiasz się czy, kampania na Facebooku jest dla Ciebie? Ta platforma to 16 milionów użytkowników, precyzyjnie targetowana reklama, możliwość zdobywania leadów i budowanie relacji z Klientem.
Reklama na Facebooku to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Dane profilu, odwiedzane fanpage, miejsca, czy witryny poza facebookiem są skrupulatnie rejestrowane i wykorzystywane do jak najdokładniejszego targetowania komunikatów.

Dla Ciebie oznacza to ogromną korzyść w postaci precyzyjnych grup docelowych, a w efekcie wysoki poziom konwersji. Dużym plusem jest także możliwość kierowania reklamy do osób na konkretnych stanowiskach – niezależnie od tego, czy szukasz pracownika, czy chcesz sprzedać usługę dla firm.
Na Facebooku możemy również oprzeć targetowanie na danych behawioralnych użytkowników – polubieniach, śledzonych profilach społecznościowych czy komentarzach. Wszystko to daje możliwość bardzo skutecznego profilowania kampanii reklamowych.

Instagram

W Polsce konto na Insta ma już 7 mln użytkowników, a wbrew pozorom nie jest to już wyłącznie młodzież. Już prawie 40% z nich to osoby w wieku 35-55 lat, tak więc znajdziesz tutaj nawet najbardziej niszową grupę docelową.
Reklamy na Instagramie tworzy się za pomocą systemu Facebook Ads. Dlatego dostępne są tu wszystkie możliwości targetowania tego systemu. Spersonalizowane profile użytkowników dostarczają informacje, dzięki trafisz do swoich klientów.

LinkedIn

LinkedIn to niedoceniona społeczność biznesowa, która zdecydowanie zasługuje na Twoją uwagę. W przeciwieństwie do innych portali, z łatwością znajdziesz tu właścicieli firm, ekspertów i profesjonalistów z wielu dziedzin. Jest to platforma, która zrzesza przedsiębiorców i stanowi doskonałe narzędzie zarówno do budowania relacji B2B, jak i pozyskiwania Klientów prywatnych.

TikTok

TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją 2019 roku i zdecydowanym faworytem nastolatków. W Polsce korzysta z niego już ponad 5 milionów użytkowników. Jeśli chcesz dotrzeć do młodego pokolenia, TikTok jest idealnym miejscem na reklamę. Dodatkowo, pomimo wielomilionowej liczby użytkowników, jak dotąd niewiele firm zrozumiało, jakie korzyści jest w stanie generować aktywność w tej aplikacji. Wykorzystaj potencjał tego narzędzia zanim zrobi to Twoja konkurencja.

Kampania w mediach społecznościowych jest najskuteczniejsza, jeśli trafi do zaangażowanej wcześniej społeczności.

Tym również się dla Ciebie zajmiemy.

Wypełnij formularz,

a my oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na darmową konsultację, podczas której dowiesz się jak zwiększyć potencjał Twojego biznesu.